SkanPers kommunikation

Skanpers.no

Blogg

0 comments

Category:

2 år siden sist og vi er imponerte over Eliaden som har fornyet, forbedret og utviklet messa. En økning på 25% er fantastisk! Resultatet er tre åpne scener, tre fulle haller og et stort antall seminarer. Mer enn 11.000 kvadratmeter med stands, 320 utstillere og 20.000 besøkere!

View Post
Tags :

0 comments

Category: Employer Branding

Employer Branding, Varemerkebygging, Merkevarebygging og Omdømmebygging er begreper de fleste har hørt om. Det er slett ikke noe nytt tema, men det har sjelden vært viktigere. Omdømme er virksomhetens DNA, her ligger potensiale til økt tiltreknings- og konkurransekraft! Verdien av din bedrifts omdømme, eller DNA om du vil, hjelper deg å posisjonere deg som en attraktiv arbeidsgiver!

View Post

0 comments

Category: Ditt varemerke

For din virk­somhet er den grafiske designeren en fag­per­son som hjelper deg med 
å få samsvar mel­lom det du er og vil være, og det det ser ut som du er. Og din virk­somhet fort­jener bedre enn å bli opp­fat­tet som en visuell lasaron.

View Post

0 comments

Category: Ditt varemerke

Sjekk dine visuelle touch­points og se om de er «on brand» — om de snakker samme visuelle språk: – logo – nettsted – facebook-cover – twitter-bakgrunn – pre­sen­tasjon­s­maler – annonser – e-bøker og brosjyrer – …og alle de andre

View Post

0 comments

Category: Employer Branding

Vi snakker om organisasjonens humane kapital - det handler om mennesker! Vår tid preges av store endringer i arbeidslivet. Kampen om kompetansen er ikke lengre begrenset til geografi eller bransje. Konkurransen fra det internasjonale markedet øker, vi står foran et stort generasjonsskifte samtidig som vi studerer lengre og vi blir færre i arbeidsfør alder.

View Post

0 comments

Category: Gjesteblogger

Jeg vil ikke kalle det en direkte spin-off fra alle tekstene mine om huller i CV, men jeg fikk lyst til å skrive noen ord om den nye trenden som viser seg på rekrutteringsmarkedet, den som dreier seg om en utfyllende verifisering av jobbsøkeres opplysninger – eller sagt på en annen måte: Det finnes noen som tror at du lyver eller forsøker å jukse deg til en stilling du kanskje ikke er kvalifisert for …

View Post

0 comments

Category:

Jeg har skrevet en del tekster om stillingsannonser på disse sidene, og av og til så lurer jeg på hva som får mange av de som skriver disse annonsene til å velte seg rundt i så mange forskjellige adjektiver, ikke minst i overskriftene. - vi ser etter en hyggelig kundebehandler - vi skal ansette en seriøs rådgiver - vi ønsker oss en dyktig systemutvikler

View Post

1 comment

Category: Du som leder

- Vil tjene på å gjøre kontakten enklere for hodejegere.

View Post

0 comments

Category: LinkedIn

En fersk undersøkelse viser at mange norske ledere frykter de ansattes bruk av LinkedIn. Hva er det de ikke forstår?

View Post

0 comments

14 tips til gründere

Dec 09, 2013

Oppfølging og pleie av kundene kan for mange synes som en selvfølge. Likevel er det akkurat her mange bedrifter bommer – og det på de mest ”banale” områder.

View Post

Get this feed  
« Previous12345Next »