Din bedrifts omdømme - den nye markedsføringsvalutaen
Jul 31, 2013
Din virksomhets omdømme, varemerke og profesjonelle rykte er den nye markedsførings-valutaen. Medarbeidere og kolleger som opplever at de jobber i en virksomhet med et positiv og godt omdømme er stolte av arbeidsplassen sin. Det gir motivasjon og skaper trivsel, som igjen bygger lojalitet.
Din bedrifts omdømme, profesjonelle rykte og varemerke er firmaets største tilgang og konkurransefordel.
Et positivt omdømme må fortjenes og ivaretas, og bidrar til fornøyde medarbeidere som blir gode ambassadører mot omverden.
Den oppfattningen de ansatte har av virksomheten er av avgjørende betydning , også for å rekruttere og beholde nøkkelpersonell!
Vi sitter ikke med alle svarene, men vår drivkraft er hjelpe din virksomhet presentere en attraktiv organisasjon som med mot, stolthet og styrke møter morgendagens utfordringer.
♦ Hva gjør din bedrift for å skaper trivsel og bygge lojalitet?
♦ Hva gjør din bedrift unik?
♦ Hvordan kommuniserer dere dette utad?
Rett person på rett plass er kritisk viktig - både for den som ansetter og den som blir ansatt. Vi ønsker å bidra til at din organisasjon skal tiltrekke rett person på rett plass.
Helt uten forventninger har vi store forhåpninger om at vi har pirret din nysgjerrighet. Ring oss, eller send en mail om du ønsker å snakke om din bedrifts behov og ønsker! Husk: Omdømme er den nye markedsføringsvalutaen.
Vi ønsker deg en fortreffelig dag, forvent det beste!
//Ellen
Ellen Øiesvold Palsén, Gründer og arbeidslivs-visjonær idealist med store ambisjoner
E-post: ellen@skanpers.no
Møt meg på LinkedIn eller Twitter